Κυριακή 12 Δεκεμβρίου 2010

Are you a human?

Πολλές φορές όταν πας να κατεβάσεις κάτι ή να ανοίξεις ένα σύνδεσμο εμφανίζεται το εκνευριστικό μήνυμα του τίτλου το οποίο σου ζητά να επιβεβαιώσεις ότι είσαι άνθρωπος. Μα γιατί να εκνευριστώ; Αφού είναι πολύ πιθανό να έχει μπει στην ιστοσελίδα ένα διαβολικό ον άλλου γαλαξία που θέλει να αφανίσει την ανθρωπότητα και μαζεύει πληροφορίες. Ή μπορεί το κουνέλι μου να προσπαθεί να κατεβάσει παρτιτούρες χωρίς την άδειά μου. To τελευταίο τέτοιο παραθυράκι που μου εμφανίστηκε ήθελε να επιβεβαιώσει ότι δεν είμαι ρομπότ κι έτσι μου έβγαλε 2-3 διαφημισούλες να διαλέξω ως σοβαρός άνθρωπος που είμαι.  Ιδού:

ΑRE YOU A HUMAN?
To ensure you are not a bot please complete a survey!
After that you will get access to all sheet music.
 Get Hot NEW Twilight Graphics
 Hot Alice in Wonderland Graphics


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου