Πέμπτη 2 Δεκεμβρίου 2010

Τα Χριστούγεννα πλησιάζουν!

Τα Χριστούγεννα πλησιάζουν λοιπόν. Έχουν αρχίσει να στολίζουν τα σπίτια σιγά σιγά... Έχει μπει και το μπλογκ στο mood όπως βλέπετε. Όμως ας επιστρέψουμε στην πραγματικότητα μέχρι να έρθουν τα Χριστούγεννα.

Ξεκινάω με τις παραξενιές μου : Τα αγοράκια μας  έχουν φτιάξει στον τοίχο της τάξης μια τρισάθλια πανδαισία χρωμάτων το οποίο αποκαλούν γκράφιτι. Για να μη νομίζετε ότι είμαι καμία ξινή, θα σας το περιγράψω. Το επίκεντρο είναι ένα μισό πράσινο-μισό...δε θυμάμαι ΜAD Γ3' με μωβ βούλες σαν να έχει ιλαρά. Αλλά τουλάχιστον αυτό τρώγεται. Δε νομίζω όμως ότι τα συνθήματα ΠΡΟΟ NG και τα σχετικά μαζί με τους χρωματιστούς κύκλους που πιάνουν κάθε σημείο του τοίχου και τους πίνακες με το φελλό ήταν απαραίτητα. Τουλάχιστον θα βάψουμε τους τοίχους και θα σωθεί κάπως η κατάσταση.
Πάντως η τάξη βρωμάει σπρέι εδώ και δύο μέρες δύο μέρες και έχουμε ανοιχτά όλα τα παράθυρα για να επιβιώσουμε.

Το προηγούμενο Σάββατο η μικρή αδελφή της Τζοάννας, η Γκρέτα, είχε γενέθλια και πήγα κι εγώ με την Άννα και το δωράκι. Η μικρή μάλλον χάρηκε όταν με είδε. Μάλλον θα θυμόταν τις μπουρμπουλήθρες που κάναμε στο νερό με τα καλαμάκια όταν είχε έρθει σπίτι μου γιατί η Τζοάννα είχε αναλάβει να την προσέχει κι έτσι την είχε φέρει μαζί.
Απολογισμός του πάρτι:

  • Τα χαριτωμένα παιδάκια είχαν ρίξει -κι εγώ δεν ξέρω τι- στο πάτωμα και γλιστρούσε πάρα πολύ. Τρέχανε γύρω γύρω και σκουντουφλούσαν. Είχε γίνει εκεί μέσα παγοδρόμιο.
  • Λόγω του παραπάνω ένα αγοράκι στούκαρε με τη μούρη στη γωνία ενός τοίχου. Έσπασε το δόντι του και το βάλαμε να κάνει μπούκες με αλατόνερο.
  • Γνώρισα το κουνελάκι τους, τη Μπουμπού η οποία είναι 4 φορές μικρότερη από τους δικούς μου κούνελους, μια και είναι μικρούλα ακόμα.
  • Ένα άλλο αγοράκι έτρεχε γύρω γύρω τσιρίζοντας σαν παπαγαλάκι. Στην αρχή μου φάνηκε αστείο και το έκανα κι εγώ για λίγο, αλλά μετά έγινε εκνευριστικό γιατί ερχόταν και το έκανε μέσα στο αυτί μου. Ε τα ήθελε ο πισινός του. Άπλωσα ''καταλάθος'' λίγο παραπάνω το πόδι μου και... μπαμ! Παρ' το κάτω. Όχι ότι πτοήθηκε ιδιαίτερα. Το αντίθετο μάλλον. 
  • Μετά τα κοριτσάκια άρχισαν να χορεύουν όοοολο το χορευτικό του λας ντιβινας και μετά τα αγοράκια προσπαθούσαν να χορέψουν χιπ χοπ, μόνο που ήταν λίγο δύσκολο έτσι όπως είχαν κάνει το πάτωμα. Όπως καταλαβαίνετε είχε πολύ γέλιο...
  • Έρχεται μετά το χορό ένα άλλο αγοράκι και μου λέει ότι θέλει νερό. Το παίρνω κι εγώ στην κουζίνα να του βάλω νερό. Μέγα λάθος. Δείτε τι ακολούθησε: του δίνω το ποτήρι και πριν προλάβω να βάλω μέσα την κανάτα, το είχε πιει και ήθελε κι άλλο. Παίρνω το ποτήρι και προς μεγάλη μου αηδία βλέπω ένα διαφανές ''μακαρόνι'' και πριν το σκεφτώ λέω '' Σάλια είναι ρε βλαμμένο;'' οκ, δεν έπρεπε να το πω βλαμμένο, αλλά είχα φρικάρει τόση ώρα εκεί μέσα. Αλλά ήρθε η ωραιότατη απάντηση ''Νερά είναι γαμμώτι σου!''  E καθώς ξαναγέμιζα το ποτηράκι ''μου ξέφυγε'' λίγο νερό στο χέρι του συμπαθέστατου πιτσιρικίου.
Ο Άγγελος προχθές στη Θεωρία μας έδειχνε τους μεγάλους του κυνόδοντες μια και λέγαμε για ταινίες με δράκουλες....

Χθες ήρθαν τα δύο βιβλία με extras για το Eragon. Το πρώτο το διάβασα χθες γιατί ήταν μικρό.

(Περισσότερες πληροφορίες στο www.alagaesia.com )


Σήμερα γράψαμε Χημεία και ήταν σχετικά εύκολα τα θέματα. Τελικά δεν απεδείχθη στριμμένη σε αυτό το θέμα η καθηγήτρια. Αλλά νομίζω ότι εμένα και τη Γεωργία μας έχει στη μπούκα. Τα χαλάσαμε από το δεύτερο μάθημα γιατί επέμενε ότι το μουλάρι είναι ερμαφρόδιτο, ενώ εγώ της είπα ότι είναι στείρο, και ότι ερμαφρόδιτα είναι μόνο τα ψάρια. 

Κλείνοντας λέω να κάνω μια επίκαιρη φωτογράφιση των κούνελων όταν στολίσουμε! Μου αρέσει να τους φωτογραφίζω!




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου