Πέμπτη 21 Οκτωβρίου 2010

15μελές...

Και ναι, σήμερα είχαμε εκλογές. Τα γνωστά: Αυτοί που ξεφυτρώνουν και σε ρωτάνε αν θα τους ψηφίσεις και επιχειρούν να σου γράψουν το όνομά τους στο χέρι σου γίνονται πολύ περισσότεροι. Πάρα πολύ περισσότεροι. Τέλος πάντων μας φέρνουν τα ψηφοδέλτια και έβγαλα το δικό μου άκυρο ψηφίζοντας Bugs Bunny. Η Τζοάνα έκανε όμως το κορυφαίο: τους ψήφισε όλους! Ναι όλους. Και από κάτω έγραψε ''Εγώ τους ψηφίζω όλους γιατί  τους αγαπάω όλους πάρα πολύ και θέλω να βγούνε όλοι!''

Το τί γέλιο ρίχνουμε σ' αυτό το σχολείο... Κοιλιακούς έχουμε κάνει :P
Α, ναι. Ψηφίσαμε και ποιος θα πάει από την τάξη μας για εφορευτική επιτροπή(πάει ένας από κάθε τμήμα). Πήγε η Κασσιανή προς απογοήτευση της Τζοάνας που το πήρε λίγο βαριά και έπρεπε εγώ και η Άννα να την παρηγορήσουμε...

Η Γεωργία είχε νεύρα σήμερα και δεν ήταν να της μιλήσεις. Άκουσα και μία ωραιότατη ατάκα από την Ξένια ότι και καλά έχω αλλάξει πολύ και ό,τι μου λένε το παίρνω στα σοβαρά και σαχλαμάρες. Εγώ συνήθως είμαι στον κόσμο μου και δε δίνω και πολλή σημασία στον δικό τους, οπότε μου φάνηκε λίγο κουφό. Απλώς μου πετάνε σπόντες και επειδή δεν κάθομαι να τις ακούω πλέον αλλά απαντάω αναλόγως, τις πείραξε φαίνεται. Άντε γεια.

Πίσω στο θέμα. Επειδή σχολάσαμε κι ακόμα μετρούσαν ψήφους, το ποιος βγήκε θα το μάθουμε αύριο. Αλλά και να μη το μάθουμε, το ίδιο μου κάνει. Με κουράζει αυτή η κατάσταση με τις εκλογές.
Μετά πήγαμε Μέμου και κάναμε τις γνωστές μας ηλιθιότητες αν και το εμπλούτισα λίγο σήμερα εκσφενδονίζοντας νεράντζια όταν δεν περνούσε κανείς. Α ναι, και της Άννας της χύθηκε λίγο από το νερό μου στη φάτσα της Τζοάνας που είχε ξαπλώσει πάνω μου. Είμαστε λίιιγο χαζά. :P

Δεν προβλέπω να γίνεται κάτι συνταρακτικό το απόγευμα, οπότε αυτά για σήμερα.
Τα λέμε!

1 σχόλιο: