Σάββατο 9 Οκτωβρίου 2010

Άγγελος!

Καλημέρα κόσμε!
Μια και έχω βραχνιάσει και φυσάω τη μύτη μου ασύστολα, δε θα πάω χορωδία σήμερα.  Η Βάσω έχει κλειστό το κινητό και δε μπορώ να της πω ότι δεν πάω οπότε στέλνω μήνυμα, κι όποιος κατάλαβε κατάλαβε.
Προς το παρόν λέω να αναλύσω το προσωπικό μας αστειάκι με το μαέστρο της χορωδίας μια και δεν έχω κάτι καλύτερο να κάνω. Λοιπόν : Πέρσι στις πρόβες για τη συναυλία με θέμα το Μάνο Χατζιδάκι γεννήθηκε το αστείο ''Άγγελος!''. Μέσα στο πρόγραμμα της συναυλίας ήταν το τραγούδι ''Νυχτερινός Άγγελος''.  Μόλις φτάναμε λοιπόν στο σημείο που έλεγε ''... ψάχνει για φως μες τα σκοτεινά...'', ο μαέστρος μας σταματούσε και έλεγε ότι λέμε το ''σκοτεινά'' σαν τη Βουγιουκλάκη. Tέλος πάντων, για να μη σας ζαλίζω με τις εξηγήσεις σωστής άρθρωσης που μας έδωσε, θα σας πω τι έκανε κάθε φορά που φτάναμε σε εκείνο το σημείο: σήκωνε τα χέρια του ψηλά σαν φτερά αγγέλου και έπαιρνε ένα σοβαρό-σοβαρό ύφος. Εγώ και η Βάσω βρήκαμε την όλη... επιβλητική στάση ολίγον ξεκαρδιστική και βγήκαν έτσι οι φράσεις ''Πρόσεχε, ο Άγγελος!'', ''Θα βάλω τον Άγγελο να σε φάει'' κι άλλα τέτοια στα οποία απαντάς με μια τρομοκρατημένη έκφραση ή κραυγή(στο chat : P ). Όμως αυτό το ''Άγγελος'' στην πορεία κατέληξε να είναι το nickname που χρησιμοποιούμε για το μαέστρο εγώ και η Βάσω χωρίς να το ξέρει ο ίδιος. Ωραία περνάμε...
Και μόλις τσαντίστηκα που θα κάτσω σπίτι. Γκρρρ...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου