Τρίτη 19 Οκτωβρίου 2010

I'm singing in the rain...(Remake)

Σήμερα μετά από πολύ γέλιο στην τάξη, γιατί βλέπετε έχω τη Γεωργία διπλανή είμαι κι εγώ όπως είμαι... πολύ θέλει; Βασικά η πλάκα άρχισε μετά την πρώτη ώρα που γράψαμε Ιστορία, γιατί διαγώνισμα και χαχανητό δεν κολλάνε.
Eίχαμε κενό στα Μαθηματικά(γμτ, και είχα διαβάσει :P ) και στο ΣΕΠ. Επίσης βγάλαμε 5μελές (επιτέλους, όλα τα σχολεία έχουν βγάλει 5μελή και 15μελή κι εμείς ως συνήθως αργούμε χαρακτηριστικά). Eν τω μεταξύ είχαμε 8 υποψήφιους από τους οποίους οι 5 βγήκαν στο 5μελές και οι 3 ήταν αναπληρωματικοί. Κι εγώ εφορευτική. Έκανα και ρίμα. Πρόεδρος τάξης βγήκε η Γεωργία(η διπλανή που λέγαμε) η οποία πολύ χάρηκε γιατί είχε να βγει πρόεδρος από το δημοτικό. 
15μελές ακόμα να βγάλουμε, αλλά έχει ακόμα μέρες η χρονιά που θα πάει. Όμως εγώ το λέω από τώρα: Θα ψηφίσω το Βugs Bunny, χωρίς παρεξήγηση.

Γυρνώντας από το σχολείο κλασσικά ξεκινάμε 4-5 άτομα και σταδιακά μειώνονται μέχρι που συνεχίζω μόνη μου, μια και μένω πιο μακριά από όλους. Σήμερα που έβρεχε είχανε μείνει εγώ και η Τζοάνα η οποία επειδή είναι λίγο πιο κοντή τραβούσε την ομπρέλα μου πιο χαμηλά και η όλη φάση είχε καταντήσει γελοία. Δώσ' του σαχλαμάρα μες τη βροχή(μου αρέσει η βροχή, με κάνει να νιώθω ωραία). Η όλη φασαρία γινόταν για να μη της χαλάσει το μαλλί αλλά στο τέλος δεν τα κατάφερε και πολύ. Εγώ πάλι, όταν βλέπω το πρωί ότι ο καιρός το πάει για βροχή, δεν τα ισιώνω για να μην τσαντίζομαι που φριζάρουν μετά.



Μετά ως γνωστόν πήγα πιάνο, αγγλικά και πάλι σπίτι, τάισμα κούνελων και ας σερφάρουμε και λίγο... Αλλά δεν έχω διάβασμα γιατί αύριο πάμε στη Βουλή(έχω ξαναπάει, αλλά δεν κάνει κακό μια ακόμα επίσκεψη).
Και μια ακόμη ρουτίνα Δευτέρας έλαβε τέλος...
Καληνύχτα!

1 σχόλιο: