Πέμπτη 28 Οκτωβρίου 2010

Scorpions

Xθες πήγα στην πρώτη μου συναυλία. Τρομερή εμπειρία... Πρώτη φορά έβλεπα τόσο κόσμο σε ένα μέρος! Θα πρέπει να ήταν 20.000-25.000 άτομα...

Και μετά τα φώτα έσβησαν. Και βγήκαν οι Scorpions! Έγινε χαμός...
Μετά την πώρωση(Holiday, Wind of Change, Send Me an Angel etc) o Klaus φωνάζει ''Are you ready to roooock???'' Σε λίγο το κεφάλι μου πήγαινε πάνω κάτω, σαν αυτά τα σκυλάκια που έβαζαν παλιά στα αυτοκίνητα... Με είχε πιάσει η ροκιά και δε με άφηνε(ακόμα δε με έχει αφήσει τελείως. Απόδειξη; Είναι η τρίτη φορά που ακούω το The Best Is Yet To Come σήμερα). Ώστε αυτή είναι η μαγεία της συναυλίας... Πάρτε μια γεύση.

Επίσης έχω να κάνω μία δήλωση: ο Kottak τα σπάει! Αλλά δε βρίσκω βίντεο :P
Έκανε ένα σόλο... ''Great to be back in Greece!'' είπε κάπου στη μέση.

Δείτε και το The Best is Yet To Come.

Ήταν καταπληκτικοί... Χαίρομαι που ήταν αυτή η πρώτη μου συναυλία. Χαίρομαι που ήμουν εκεί...
Σκεφτόμουν πόσο όμορφα ένιωθαν οι Scorpions... Πως είναι να παίρνεις τόση αγάπη από τον κόσμο...
Scorpions... Forever Young.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου