Σάββατο 16 Οκτωβρίου 2010

UHU Pink-αυτοκόλλητο

Σήμερα είναι Σάββατο και κάθε Σάββατο έχουμε χορωδία με τον ''Άγγελο''. Πάρτε θέση.
Φτάνω έξω από το ωδείο και βλέπω τα υπόλοιπα παιδιά στο πεζούλι με τα ντοσιέ αγκαλιά και η πόρτα κλειστή. Παίρνω κι εγώ θέση στο πεζούλι και περιμένουμε όλοι μαζί. Μετά από μερικά λεπτά ήρθε και μας άνοιξε η πιανίστρια και απομακρυνθήκαμε από το βρομερό σκουπιδοτενεκέ, μια και οι σκουπιδιάρηδες απεργούν(σας παρακαλώ,ας τους πληρώσει κάποιος!). Ο φανταστικός μαέστρος ακόμα να φανεί. Μετά από λίγο έφτασε και χάρηκε που μας βρήκε όλους μαζεμένους. Δεν το σχολιάζω. Ξεκινάμε τα τραγούδια του Πολυτεχνείου γιατί θα κάνουμε και συναυλία παρακαλώ και όλα καλά. Ok όχι όλα. Η Άντα μού έχει γίνει κολλιτσίδα όσο δεν παίρνει και... τα νεύρα μου! Η Άντα είναι 2-3 χρόνια μικρότερη και φοράει πάντα κάτι ροζ. Και τι δε μου λέει. Ατάκες απίστευτες. Μέχρι και τη γρατζουνιά στο δάχτυλό της μου έδειξε.  Αφήστε που με παίρνει συνέχεια από πίσω.


Μηνυματο-διάλογος με τη Βάσω η οποία παρακολουθούσε την όλη φάση, και τον οποίο προσπαθούσε χωρίς επιτυχία να δει η Άντα από το κινητό μου: (μεταφρασμένα greeklish)
Βάσω: Lolen! Το άλλο Σάββατο να μου φυλάξεις θέση δίπλα σου και να κάτσουμε γωνία(η  Βάσω έχει θέατρο πριν τη χορωδία και αργεί. Έτσι έκατσε η Άντα δίπλα μου σήμερα and the rest is history). Τώρα για την Τρίτη δεν μπορώ να κάνω κάτι :P (ναι, είμαι τόσο γκαντέμω που έχω την Άντα στο ίδιο τμήμα στη θεωρία)
Εγώ: Την Τρίτη έτσι κι αλλιώς είμαστε 3 άτομα οπότε καθόμαστε ο καθένας μόνος του :P H μ****ια είναι ότι έχει και διάλειμμα...
Βάσω: Τρέχα στην τουαλέτα!

Μετά η Άντα άρχισε να λέει ένα ανέκδοτο με μια ξανθιά και το διάβολο που λέει 10 ανέκδοτα. Μήνυμα Βάσως: ''Φίλε όταν είπε 10 ανέκδοτα τρόμαξα μήπως μας τα πει και τα 10!''

Μετά κάναμε πάλι κάποιο λάθος στην άρθρωση και ο ''Άγγελος''  είπε ότι έχουμε βελτιώσει την άρθρωσή μας αυτά τα χρόνια και ότι είναι χαρούμενος που το πέτυχε αυτό, αλλά θέλει κι άλλο. Στέλνω μήνυμα στη Βάσω: ''Ο αχόρταγος''. Και δώσε γέλιο...

Και στο διάλειμμα πίσω μας η Άντα. Έχω να της δώσω συγχαρητήρια. Κέρδισε επάξια το nickname της: UHU pink-αυτοκόλλητο.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου